12 de gener del 2010

GRÀCIES A TOTS

Us volia donar les gràcies a tots els que us heu preocupat per mi. Només dir-vos que estic molt millor i que ahir ja vaig tornar a fer rando, no sense molèsties a la costella però vist el que hagués pogut ser ja em conformo. Continuo sense recordar res i segons els metges ja no ho recordaré. Tampoc m'importa massa perquè ara ja em vull tornar a centrar amb els entrenaments i les curses. Ara això si a partir d'ara portaré el CASCO fins i tot per fer pista, no està de més.
I ara canviant de tema, que no tot són entrenaments i concentració, aportaré el meu granet de sorra en aquest blog amb un video que em fer conèixer el Putxi i francament és molt bo. És un monòleg d'un americà que defineix els cervells masculí i femení.


¡¡¡¡Nosaltres l'utilitzem sovint en cursa!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada