27 de novembre del 2009

Actualizando las condiciones!!!



Aviam avui tarda a arcalís 4 pujades,una a l'hortell,telecadira, una a la portella, una al port del rat i una balma,han fet algo de neu i està un pél millor en general.
Ahir a soldeu-la llosada:sortint de soldeu poble caminant uns 6',travessant pont de pistes i agafant línia telearrastre fins espiolets i després "guarrejant" fins el tossal d'espiolets, d'allà al tossal de la llossada encara amb un cop de treure esquís, baixada complicada i amb tres canvis de peu-esquís...tot amb noves dynafit Dyna i amb taló lliure perqué encara no tinc cap esquí que em vagi bé,que bueno que soy, ni una hóstia!!!
M'han dit que la central del pas està força bé, porten un parell de dies que han pogut fer neu i hi ha molt ambientillo aquí ningú entrena...ja,ja,ja
Per cert aviam si trobeu als 2 wally-and a la foto...i sabeu quina "gara" es...
Aviam si diumenge-dilluns cau un paquetón!!!


4 comentaris:

  1. Jo crec que són els dos Joans, però a on, no ho sé.
    Confirmo que la pala central del Pas està en bones condicions per fer 500 metrillos per pujada sense descalçar enlloc.La neu és tota de canó i no està fresada però es baixa molt bé i sense tocar pedres.
    Apa siau
    Xavi C.

    ResponElimina
  2. No ho vec clar!! Sembla evident que és una foto feta just després de la sortida, sinó no estaríem per aquí al mig. L'últim és el Poma? Dóna pistes Capdevila. Merci per la Info!

    ResponElimina
  3. Paquetón? Què és paquetón?
    Això és una paraula nova que s'han inventat els turistes i els alucinats... Aqui se'n diu una nevada de collons!!! I que no siguin uns collons massa grossos que sinó ens fotrem un fart de canviar piles del ARVA si volem sortir de les estacions pels turistes del paquetón! jeje....
    Au!

    ResponElimina
  4. gràcies Ferran per la correcció de vegades el meu origen castellà em gasta males passades...

    ResponElimina